Jak co roku, miesiąc czerwiec to okres wycieczek szkolnych. Na dwudniową wycieczkę w Tatry wyjechały również klasy Vb, Vc i IVb. Choć pogoda nie zapowiadała się obiecująco, wyjazd okazał się bardzo udany. Wędrówka malowniczą Doliną Kościeliską wśród przepięknej tatrzańskiej przyrody uzmysłowiła nam piękno i potęgę gór. Wielką atrakcją wycieczki była Jaskinia Mroźna. Wejście na wysokość 1100m po stromym zboczu, przejście 560m w temperaturze 60C i kończące tę wyprawę zejście po niezliczonej ilości schodach w promieniach słonecznych i pięknej panoramie roztaczającej się na Tatry pozostanie w naszej pamięci na zawsze.

Panoramę Tatr i Zakopanego mogliśmy również oglądać z Butorowego Wierchu skąd Szlakiem Papieskim przespacerowaliśmy się na Gubałówkę, a z jej szczytu zjechaliśmy kolejką linową. Kolejnym punktem naszej wycieczki, bez którego nie wyobrażaliśmy sobie wyjazdu, była skocznia narciarska Wielka Krokiew.
Wyjazd, aby był w pełni udany mógł zakończyć się tylko w jeden sposób - spacerem po Krupówkach, gdzie zaopatrzyliśmy się w pamiątki i pyszne oscypki.
Nie chcieliśmy wracać, tak bardzo urzekło nas piękno Tatr i ich wspaniałej "stolicy" - Zakopanego.