Na „Zielonej Szkole” nie ma czasu na nudę. Każdy dzień dostarcza nowych atrakcji i wrażeń.

3 czerwca 2012 r. (niedziela)

Wiedzieliśmy, że pies jest przyjacielem człowieka, ale spotkanie z Largo – psem ratownikiem i jego opiekunem, uświadomiło nam jak bardzo pies może być pomocny, ale również niebezpieczny.

4 czerwca 2012 r. (poniedziałek)

Byliśmy już na wycieczce na Helu i zobaczyliśmy sympatyczne morskie zwierzęta – foki. Bardzo podobały nam się ich wodne sztuczki. W czasie rejsu po Zatoce Puckiej chłopcy mogli zasiąść za sterami statku. Pogoda dopisywała, nie było za gorąco, ale chmury i deszcz nam w tym dniu nie dokuczały. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się we Władysławowie – rybackim miasteczku i odwiedziliśmy znaną już w całej Polsce Aleję Gwiazd Sportu. Nie sprawiło nam żadnej trudności odszukanie gwiazdy naszego patrona Huberta Wagnera. Fajna też była zabawa przy fontannie i na plaży.

5 czerwca 2012 r. (wtorek)

Dziś wrażenia z wycieczki próbowaliśmy przenieść na kartkę papieru. Jednym udało się lepiej, innym trochę gorzej, a jeszcze inni zostali wyróżnieni i nagrodzeni dyplomami oraz pluszową maskotką. Słoneczne popołudnie spędziliśmy na grach i zabawach sportowych. Wesoło przebiegały różne konkurencje, choć rywalizacja była ostra.

6 czerwca 2012 r. (środa)

Dzień rozpoczęliśmy od wizyty w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich „Cetniewo” we Władysławowie. Niektóre z naszych dziewczynek poczuły się jak Otylia Jędrzejczak J

Chłopcom najbardziej podobały się zjazdy w rurze. Pod bacznym okiem ratowników wszyscy wspaniale się bawili.

Popołudniu wybraliśmy się na pieszą wycieczkę. Dotarliśmy do Obelisku Gwiazda Północy – symboliczny najdalej na północ wysunięty punkt Polski. Spacer plażą zakończył mile spędzony dzień.

7 czerwca 2012 r. (czwartek)

Dopołudnia czas upłynął nam szybko na grach i zabawach logicznych. Łamaliśmy sobie języki wypowiadając trudne słowa i zdania. Sporo wysiłku musieliśmy użyć, aby sprostać zadaniu „Mądra główka ćwiczy słówka”.

Zimny Bałtyk nie pozwala na nawet na zamoczenie nóg, dlatego ponownie skorzystaliśmy z kąpieli w basenie. Tym razem w ośrodku wypoczynkowym „Hutnik”.

Dzień zakończyliśmy szaloną zabawą na dyskotece. Wszyscy wspaniale bawiliśmy się w rytmie najnowszych przebojów. Najlepszym tancerzom przyznano pierwsze miejsce w konkursie tańca dyskotekowego.

8 czerwca 2012 r. ( piątek )

Pogoda nas nie rozpieszcza, dlatego dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy na zajęciach, choć nie bardzo mieliśmy na nie ochotę. Zdecydowanie zajęcia muzyczne dostarczyły nam więcej radości. Popołudniu wybraliśmy się na pieszą wycieczkę do Rozewia. Podziwialiśmy widoki z latarni morskiej z wysokości 33 m. Oglądaliśmy panoramę najbliższej okolicy. Wieczorem kibicowaliśmy naszej reprezentacji i zasnęliśmy marząc, ze następne mecze okażą się dla nas zwycięskie.

9 czerwca 2012 r. ( sobota)

Na porannym apelu na zwycięzców konkursu tanecznego czekały dyplomy i pluszowe niespodzianki. Sobota minęła bardzo szybko. Braliśmy udział w zajęciach animacyjnych, na których poznawaliśmy zwierzęta morskie i wykonywaliśmy prace plastyczne. Pozostałą część dnia wypełniły zabawy na basenie oraz na placu zabaw.

10 czerwca 2012 r. (niedziela)

W niedzielny poranek część grup wybrała się do pobliskiego kościoła. Pozostali spacerowali główną promenadą Jastrzębiej Góry. Chłopcy chętnie spróbowali swoich możliwości na fliperach. Nareszcie popołudniu słońce przedarło się przez chmury. Uśmiechnięci radośni udaliśmy się na plażę. Mogliśmy pograć w piłkę, zbierać muszle i poszukiwać bursztynów. Wieczorem rozpoczęliśmy rozgrywki sportowe w „rzucankę”.  Po zaciętej walce i przy  głośnym dopingu zwycięzcami zostali uczniowie klasy III c.

11 czerwca 2012 r. (poniedziałek)

Dzisiejszy dzień rozpoczął się od występu grupy teatralnej z Poznania . Wysłuchaliśmy morskich opowieści marynarza Bąbla oraz pirata Rumpla. Poznaliśmy czarodziejskie zaklęcia oraz siłę przyjaźni. Na koniec nagrodziliśmy aktorów gromkimi brawami . Popołudnie spędziliśmy nareszcie na plaży. Piękne słońce pozwoliło nam na swobodną zabawę oraz wykonanie rzeźb z piasku. Dzień zakończyliśmy przy ognisku. Piekliśmy kiełbaski i zajadali je ze smakiem. A o zmierzchu śpiewaliśmy biesiadne piosenki.

12 czerwca 2012 r. (wtorek)

Dziś kolejny dzień wycieczkowy. Rozpoczęliśmy go od spaceru po Akwarium w Gdyni. Przyglądaliśmy się faunie i florze naszego Bałtyku. W porcie oglądając okręt „Błyskawica” słuchaliśmy ciekawej opowieści naszego przewodnika. Następnie pojechaliśmy do Sopotu, gdzie odbyliśmy tradycyjny spacer po molo. Niestety Gdańsk przywitał nas deszczem, dlatego zwiedzanie zakończyło się przy pomniku Neptuna.

13 czerwca 2012 r. (środa)

Piękna słoneczna pogoda pozwoliła nam na dokonanie chrztu morskiego. Neptun przyjął nas do braci morskiej po sprawdzeniu naszej sprawności, umiejętności i tężyzny fizycznej.

14 czerwca 2012 r. (czwartek)

Pobyt na „Zielonej Szkole” powoli dobiega końca. Atrakcji było co nie miara. A dzisiaj jeszcze super zabawa w wesołym miasteczku. Po obiedzie udaliśmy się na główną promenadę Jastrzębiej Góry, wydać ostatnie pieniądze na pamiątki dla całej rodziny. Wieczorem pożegnalna dyskoteka, na której wspaniale się bawiliśmy. A wrażenia nie pozwoliły nam szybko zasnąć.

Czas na "Zielonej Szkole” mimo kapryśnej aury spędziliśmy sympatycznie i milo. Do zobaczenia w domu!